باسیدون

در این وبلاگ همه چیز پیدا می شود

باسیدون

در این وبلاگ همه چیز پیدا می شود

دانلود جدیدترین فیلم ها ، نرم افزار ها و بازی ها

www.Downloadha.com


 

دانلود فیلم Universal Soldier : Regeneration 2010

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
 

 

نام فیلم: Universal Soldier : Regeneration – سربازجهانی

ژانر: اکشن ، ماجراجویی ، درام

بازیگران: Jean-Claude Van Damme, Dolph Lundgrens, Andrew Scott, Aki Avni

کارگردان: John Hyams

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: ۷۰۰,۳۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDrip Divx , Mkv

زیرنویس فارسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان : هنگامی که تروریست ها بوسیله بمب هسته ای ، دنیا را تهدید و به وحشت انداختند ، تنها امیدواری جهانیان و انسان ها به سرباز جهانی Luc Deveraux است که دنیا را نجات دهد و دوباره فعال شود …

 



 

و حالا دانلود فیلم ها بازی ها و نرم افزار های دیگر

دانلود فیلم Saw 6 (VI) 2009

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|این فیلم را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از سایت دانلودها می توانید با کیفیت استثنایی BDRip به همراه زیرنویس  فارسی دریافت کنید.
 


 

نام فیلم: اره شش- Saw VI

ژانر: ترسناک ، جنایی ، رازآلود

بازیگران: Tobin Bell , Costas Mandylor , Mark Rolston , Betsy Russell

کارگردان: Kevin Greutert

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip Divx

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان : داستان ادامه ی سری قبل است جایی که مامور Strahm کشته شده است . و هافمن همچنان در حال ادامه ی راه جیگساو است و نقشه های او را اجرا می کند. اما پلیس در حال تنگ کردن حلقه است و در حال پی بردن به راز هافمن و ادامه دهنده ی راه جیگسا است. و این هافمن نقشه ای را که جیسگا به او اعلام کرده است را انجام می دهد…

 




 

دانلود فیلم Armored 2009

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
 


 

نام فیلم: Armored – زره پوش

ژانر: اکشن ، درام ، حادثه ای

بازیگران: Matt Dillon, Laurence Fishburne, Fred Ward, Skeet Ulrich

کارگردان: Nimrَd Antal

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم: ۷۰۰,۳۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDrip Divx , Mkv

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان : گروهی از افسران که مامور انتقال پول توسط خودروهای مخصوص حمل پول هستند. تصمیم میگیرند تا همگی با کمک یکدیگر کامیون هایی را که خود رانندگی اشان را بر عهده دارند با محموله ی چند میلیون دلاری اش به سرقت ببرند. آنها موفق می شوند تا کامیون ها را بدزدند اما یکی از ماموران پس ار انجام سرقت از انجام کار منصرف می شود و اکنون در داخل پناهگاهی که قرار دارند آنها با یکدیگر درگیر می شوند …!
 




 

دانلود مستند National Geographic Big Bigger Biggest – Burj Dubai 2010

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
 


 

نام مستند: National Geographic Big Bigger Biggest – Burj Dubai

محصول: National Geographic

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۴۷ دقیقه

حجم: ۶۲۰ مگابایت

کیفیت: DVDrip Divx

زیرنویس فارسی: ندارد

National Geographic

خلاصه داستان : برج الدوبی نام آسمان خراشی است که در ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۰۴ شروع به ساخت آن شده است. این آسمان خراش ، بلندترین ساختمان ساخته شده به دست بشر است که ارتفاع آن به ۸۱۸ متر می رسد.طی برنامه ریزی های صورت گرفته ، برج در ۴ سپتامبر سال ۲۰۱۰ پرده برداری شد.این برج ، از برج مرکزی شهر دوبی به فاصله ۲٫۲ کیلومتر قراردارد و …

 




 

دانلود مستند Discovery Channel – Million Dollar Motors 2009

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

نام مستند: Discovery Channel – Million Dollar Motors – ماشینهای میلیون دلاری

محصول: Discovery Channel

سال انتشار: ۲۰۰۹

زبان: انگلیسی

مدت زمان: ۴۷ دقیقه

حجم: ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip Divx

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان : این مستند به بررسی گرانترین و سریعترین اتوموبیل های ساخته شده به دست بشر می پردازد. در این فیلم ماشین های لوکس با قیمت های فوق بالایی را می بینید که داشتن یکی از آنها می تواند آرزوی هر کسی باشد. بررسی امکانات و تجهیزات داخلی، توان موتور، سرعت، شتاب اولیه، تعداد سیلندر و … از دیگر بخشهای این مستند جذاب می باشد. در این فیلم خودروهای McLarenF1،FordGT ،Maybach62 ،CadillacSixteen ،SaleenS7 ،FerrariEnzo و Rolls Royce Phantom مورد بررسی قرار میگیرند.

 




 

دانلود مستند Apocalypse: The Second World War 2009

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
 


 

نام مستند: Apocalypse: The Second World War – جنگ جهانی دوم

محصول: National Geographic

زبان: انگلیسی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۶×۴۷ دقیقه

حجم: ۱۴۰۰ مگابایت

کیفیت: DVDrip Mkv

زیرنویس فارسی: ندارد

National Geographic

خلاصه داستان : این مستند شامل صحنه هایی از جنگ جهانی دوم است که تا بحال توسط هیچ مؤسسه یا اورگانی توزیع و پخش نشده است و پس از سال ها بالاخره شورای امنیت جهانی مجوزی برای انتشار این مستند ارائه کرد. این مجموعه شامل ۶ قسمت از ۶ موضوع مختلف جنگ جهانی دوم می باشد که در هر قسمت هرکدام به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد و …
 




 

دانلود بازی بسیار زیبای المپیک زمستانی ونکوور ۲۰۱۰ – Vancouver 2010

بازی زیبای المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکوور کانادا یکی از زیباترین و مهیج ترین المپیک های زمستانی است که بازی کامپیوتری رسمی بازیهای ۲۰۱۰ زمستانی است! با بهره گیری از گرافیک بالا و جلوه های ویژه بصری زیبا و همچنین لیسانس استادیوم ها و به علاوه وجود ۱۴ رویداد ورزشی مهم این مسابقات که ورزشکاران زمستانی در آن با هم به رقابت می پردازند . اسکی  نمایشی را رقص روی یخ، سورتمه سواری، لوژسواری،، بازی کرلینگ،  اسکی پرش، اسکی آلپاین و اسکیت سواری و  … از ورزش های مهیج موجود در این بازی های المپیک زمستانی است .
تیم دانلودها برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی این بازی را با لینک مستقیم در دسترس بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین اگر شما از اینترنت پر سرعت بهره مند نیستید ، می توانید این بازی جذاب را از فروشگاه دانلودها تهیه کنید.
 


 



مجموعه تصاویر پس زمینه مناظر و طبیعت

اینبار با مجموعه دیگری از مجموعه تصاویر پس زمینه با عنوان Nature Wallpapers در خدمت کاربران دانلودها هستیم . این تصاویر با موضوع عکس های طبیعت هستند و به صورت حرفه ای در این زمینه جمع آوری شده اند . عکس های موجود در این مجموعه با کیفیت باور نکردنی (HD) و سایز بالا می باشند . کوچکترین سایز موجود در این پکیج ۱۲۰۰×۱۶۰۰ بوده و حتی سایز برخی از والپیپرها در اندازه ۱۳۳۳×۲۰۰۰ می باشد. عکس های این مجموعه کاملا واقعی و از طبیعت سرتاسر جهان می باشد . در این مجموعه ۵۰ تصویر با فرمت Jpg موجود است .امیدواریم از تماشا و استفاده این تصاویر در پس زمینه ویندوز خود نهایت لذت را ببرید.
 


 




 

بازی جنگ چکشی در آسمان – Hammerfight 1.004

این روز ها شاهد شکوفایی بازی های بسیاری هستیم حتی شرکت های بازی سازی معروف بهترین های خودشان را در این فصل ارائه داده اند. اما با دانلود بازی کامپیوتری که سایت دانلودها تهیه دیده کاملا متفاوت تر از بازی هایی است که تا کنون دیده اید. این بازی کامپیوتری با سبکی تازه نشان داده که هنوز می توان بازی رایانه ای ساخت که همگان را به وجد آورد. این روش بازی کردن که با رقص موس هدایت می شود و ماشین های عجیب در حال پروازی که شما سوار یکی از آن ها هستید سلاح های خطرناکی را حمل می کنید که خشونت بازی را به بی نهایت خود رسانده است.
شاید نتوانید سبک بازی را تصور کنید حتی موقع شروع بازی کاملا گیج هستید پس خودتان سکان بازی را به دست بگیرید تا با این دنیای جدید آشنایی بیشتری پیدا کنید. بازی Game Hammer Fight جنگ دستگاه های مختلف در حال پرواز با سلاح های عظیم چرخان است که جنگ افزار های آن با لبه های ضخیم و سنگین تیز هستند. مبارزه با یک سیستم منحصر به فرد که مبنی بر شبیه سازی حرکت فیزیکی واقع گرایانه و حرکت و رانندگی در آسمان با حرکات ماوس می باشد. همانطور که شما ماوس را حرکت می دهید راننده این ماشین مانند سفینه در آسمان شروع به چرخاند سلاح مرگبار خود می کند و با ضربه ای که با حرکت ماشین در حال پرواز خود وارد می کنید مانند چکش اسلحه خود را بر سر دشمن می کوبید. این بازی جنگی به شما حس بی مانند زدن یک ضربه واقعی را می دهد و حرکات کنترل کننده دست شما احساس واقعی داشتن انبوه سلاح های مرگبار در دستانتان را منتقل می کند که انگار به سوی دشمن حمله ور می شوید. فیزیک شبیه سازی شده بازی و کنترل مستقیم ماوس با انواع بسیار متنوعی از تکنیک های امکان پذیر جنگ و میدان های مختلف بسیار برای جنگ شما را برای تکمیل مهارت مبارزه خود در این بازی آماده می کند.
 


 



C

مشاهده زمین و سیارات دیگر با GoogleEarth 5.1.7894.7252 Final

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.
 

 
 




 

نرم افزار تقویم خورشیدی نسخه ۵ – Sun Calendar 5.0 Full

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .
از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به  قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار ،  رخدادهای ملی ، مذهبی و سینمایی جهان ، دارا بودن ساعت جهانی ، اوقات شرعی ، مبدل تاریخ ، دفترچه تلفن و … اشاره کرد.
 


 




 

دستیابی آسان و سریع به کلیدهای جدید کسپرسکای با Kaspersky GetKey

آنتی ویروس کسپرسکای به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای امنیتی در جهان به خصوص در نزد ما ایرانیان تبدیل شده است! اما همانگونه که می دانید آپدیت این نرم افزار و استفاده از نسخه کامل آن ملزم به داشتن Key یا همان کلید های جدید آن است. در این مطلب تیم دانلودها برای اولین بار در میان سایت های ایرانی نرم افزار کم حجم و جالبی را آماده ساخته است که تنها با یک کلیک و در عرض چند ثانیه می توانید جدیدترین کلید های مربوط به Kaspersky Antivirus و یا Kaspersky Internet Security خود را دریافت کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و کافی است فقط نسخه آنتی ویروس کسپرسکای (Kav) و یا کسپرسکای اینترنت سکیورتی (Kis) خود را انتخاب کنید و محلی را برای ذخیره Key انتخاب کنید. امیدواریم از استفاده این نرم افزار کارآمد لذت کافی را ببرید.
 


 




 

نرم افزار سالنامه ی سلامت نسخه ۳ – Salnameye Salamat V3.0

نرم افزار اطلاعاتی سالنامه سلامت نام برنامه ای است که گنجینه ای از اطلاعات را درون خود گنجانده است. این برنامه شامل ۱۴ عنوان مطلب در زمینه های پزشکی، روانشناسی، اطلاعات دارویی و مجموعه اطلاعات عمومی است. مجموع مطالب این ۱۴ عنوان مطلب به بیش از ۲۵۰۰ عدد می رسد. شما در ادامه می توانید با برخی از امکانات و ویژگی های این نرم افزار فارسی آشنا شوید.
 


 




 

فرهنگ لغت (دیکشنری) انگلیسی به فارسی توکان – Tookan Dictionary 1.0

فرهنگ لغت توکان ، جهت ترجمه سریع و راحت کلمات انگلیسی به فارسی طراحی شده است و در طراحی آن سعی شده همیشه در دسترس شما بوده و با فشردن کلید های میانبر ، فعال شود .از مزایای مهم این برنامه ، ترجمه کلمات انگلیسی انتخاب شده در برنامه های ویندوز است طوری که نیاز به تایپ مجدد کلمه مورد نظر نباشد. ویژگی های این نرم افزار جالب و رایگان را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

 

 




 

مجموعه رینگتون های رومانتیک برای موبایل

مجموعه ۱۰ تایی از زنگ موبایل رومانتیک برای دوست داران این نوع زنگ موبایل را آماده دانلود نموده ایم. این رینگتون ها با فرمت MP3 و کیفیت بالا می باشند که هم اکنون می توانید از دانلودها آن را دریافت کنید.
 


 




 

کاملترین نقشه تهران برای موبایل به نام تهرانیاب نسخه ۱

تهرانیاب ( نقشه همراه موبایل ) محصولی از شرکت Rahyabnet و به سفارش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری توسط موسسه رهیاب نت ساخته شده است. اولین نرم افزار چند زبانه نقشه تهران با قابلیت های فراوان و ظاهری زیبا در سه نسخه متفاوت با فرمت جاوا برای شما فراهم شده است. امکانات و ویژگی های این نرم افزار فوق العاده کارآمد و جالب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.
 


 




 

نسخه جدید نرم افزار گوگل تاک با امکانات جدید – Google Talk 1.0.0.105

پس از گذشت مدت ها بالاخره گوگل دست بکار شد و نسخه جدید مسنجر خود را ارائه کرد . مهمترین امکانی که به این نسخه اضافه شده است ، قابلیت « پیغامهای آفلاین » است که یکی از کاستی های این مسنجر به شمار می رفت . این قابلیت جزو مواردی است که خصوصا برای ما ایرانی ها مهم است …
چنانچه از سرویس پست الکترونیک Gmail استفاده می کنید، با دریافت این نرم افزار وارد دنیای چت گوگل شوید، این مسنجر امکان برقراری ارتباط به صورت متنی و صوتی را برای شما فراهم میکند.  کیفیت صدا در چت صوتی این نرم افزار بسیار بهتر است کیفیت صدا در نرم افزار یاهو مسنجر است همچنین میزان استفاده از حافظه RAM در این نرم افزار به مراتب کمتر از یاهو مسنجر می باشد.
 


 




 

اطلاع از وضعیت آب و هوای سراسر جهان با MetarWeather v1.6.0.189

MetarWeather نرم افزار رایگان و کم حجمی میباشد که توسط آن میتوان به بانک اطلاعاتی آنلاین کلیه ایستگاههای هواشناسی ثبت شده در ایکائو دسترسی یافت .
ICAO یکی از سازمانهای بین المللی نظارت بر امور فنی هواپیمایی غیر نظامی میباشد که مسئولیت وضع قوانین و پاره ای از استانداردها را به عهده دارد و کلیه پروازهای غیر نظامی که در جهان صورت میگیرد مطابق روشها و قوانین ایکائو تنظیم گردیده است . در چند سال گذشته و با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت ایکائو اقدام به راه اندازی بانک اطلاعاتی آنلاینی از داده های هواشناسی آیستگاههای رسمی و ثبت شده در مراجع رسمی هوایی نمود که از آنها جهت تنظیم پروازهای بین المللی و یا داخلی استفاده میگردد . برخلاف بسیاری از منابع هوا شناسی اطلاعات این بانک بسیار دقیق و قابل استناد میباشد چنانکه مطابق آن حتی امکان تغییر در پاره ای از برنامه های پروازی (که گاه مستلزم هزینه هایی نیز میباشد) امکانپذیر میباشد .
اکثر ایستگاههای هواشناسی مورد استفاده در این بانک در فرودگاههای رسمی واقع میباشند و به فاصله های کوتاهی اطلاعات موجود بر آنها به روز در میاید به طور مثال از کشورمان و استان تهران میتوان اطلاعات فرودگاههای مهرآباد و پیام کرج را از طریق ارتباط با این بانک قرائت نمود (اطلاعات ایستگاه هواشناسی فرودگاه بین المللی امام خمینی ظاهرا هنوز آنلاین نگردیده است). نرم افزار کاملا Portable میباشد و پس از اجرا تنها کافی است ایستگاه مورد نظرمان بر حسب مکان مشخص نماییم و آخرین اطلاعات موجود از قبیل دما ، فشار ، دید و …. مشاهده نماییم.
 


 




 

کدها و پیش شماره های تلفن و موبایل شهرستان ها در موبایل شما – Iran Code 3 Java

این نرم افزار پیش شماره تمام شهرها و روستاهای ایران را در خود دارد و می توانید به تفکیک نوع شماره ها و جستجو در میان آنها به راحتی پیش شماره ی مورد نظر خود را پیدا کنید و یا بفهمید شماره ی مورد نظرتان متعلق به کدام شهر می باشد. فرمت این برنامه جاوا می باشد و روی اکثر گوشی ها قابل نصب است .
 


 




 

مجموعه والپیپرهای ماشین

اینبار پکیجی زیبا از والپیپر ها و پس زمینه های با موضوع اتومبیل را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید برای تنوع در ظاهر سیستم عامل خود از آن استفاده کنید. این پکیج شامل ۵۰ والپیپر زیبا و جذاب در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ با موضوع اتومبیل است که آماده دریافت به صورت مستقیم از سرور های قدرتمند دانلودها می باشد.
 


 




 

ایجاد دفترچه های سه بعدی با Studio V5 3D AddressBook v2.0

Studio V5 3D AddressBook v2.0 این امکان را به شما می دهد تا به سرعت اطلاعات مهم خود را در یک محیط زیبای سه بعدی وارد ، سامان بخشی و خلاصه سازی نمایید.شما می توانید از مجموعه Template هایی که به بیش از ۳۰ عدد در زمینه های موزیک ، فیلم ، کتاب آدرس ها ، دفترچه تلفن و … استفاده نمایید و یا می توانید خودتان یک کتاب آدرس تهیه نمایید.از ویژگی های مهم این نرم افزار این است که می توانید اطلاعات خود را از نزم افزارهایی همچون Excel , Microsoft Address Book , Outlook , … وارد نرم افزار نمایید و از آن ها استفاده نمایید.
 


 




 

پسورد گذاری بر روی پوشه ها در ویندوز ۷ با Pismo File Mount

Pismo File Mount نرم افزاری بسیار عالی برای رمزگذاری پوشه های  قابل دسترسی در ویندوز ۷ می باشد، تمامی نرم افزارهای قفل گذاری که تا به حال منتشر شده بودند، بر روی سیستم نصب شده و تنها یک ویژگی کلمه عبور به یک پوشه خاص اضافه می کنند که این طریق یک اشکال دارد و آن هم اینست که وقتی نرم افزار قفل گذار را پاک می کنید و یا پوشه رمزگذاری شده را یه یک کامپیوتر دیگر منتقل می کنید آن پوشه بدون هیچ مشکلی باز می شود و از شما هیچ گونه کلمه عبوری درخواست نمی کند.
اما نرم افزار Pismo File Mount، پوشه رمزگذاری شده را به پسوند pfo تبدیل می کند و در صورت حذف برنامه از سیستم و یا انتقال پوشه رمزگذاری شده به یک سیستم دیگر، پوشه رمزگذاری شده دارای یک پسوند ناشناخته خواهد بود و قابل استفاده نخواهد بود. برای استفاده از این پوشه بر روی سیستم های دیگر، می بایست نرم افزار PSM را بر روی آن سیستم نصب کنید. در ادامه می توانید این نرم افزار کاربردی را از دانلودها دریافت کنید.همچنین آموزش استفاده از این نرم افزار هم در ادامه آمده است.
 


 




 

رتوش سریع و آسان تصاویر با Retouch Pilot v3.2.0

در گذشته برای رتوش و ترمیم تصاویر باید وقت بسیار زیادی را با نرم افزارهای حرفه ای و سنگینی مثل فتوشاپ صرف میکردید تا به نظر دلخواه خود می رسیدید . در حالی که کار با این نرم افزارها نیاز به دانش فنی زیاد و پیچیدگی زیاد داشت . امروزه با نرم افزارهایی مثل Retouch Pilot دیگر این پیچیدگی ها و سختی ها تا حدود از بین رفته و کاربران از این نظر دیگر مشکلی ندارد!
Retouch Pilot نرم افزار قدرتمند و کوچک اما فوق حرفه ای برای ترمیم عکس های فرسوده و قدیمی می باشد. این برنامه یکی از قدرتمند ترین ها در میان برنامه های مشابه خود است. مزیتی که این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دارد آموزش اینتراکتیو خود برنامه بعد از اولین اجرا می باشد که نحوه کار این برنامه را برای افراد مبتدی شرح می دهد. در قسمت tools شما ابزار های قدرتمندی را در اختیار دارید تا تصویر خود را به بهترین شکل ممکن رتوش کنید. به کمک این برنامه شما می توانید بر روی عکس های خودتان چهره٬ آرایشگری و Makeup را امتحان کنید تا ببینید مثلا چه رنگ لنزی یا چه Makeup به شما می آید.
 


 




 

رایت انواع دیسک ها با Power2Go 6.1.0 Build 3524

نرم‌افزار Power2Go که یکی از محصولات کمپانی Cyberlink می‌باشد به منظور رایت انواع دیسک ‌ها با انواع فرمت‌ ها تهیه و ساخته شده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در ادامه می توانید امکانات و مزیت های این نرم افزار قدرتمند را مشاهده کنید.
 


 




 

تبدیل فرمت های PowerPoint به مالتی مدیا با Wondershare PPT2DVD v6.0.3.11

با استفاده از این برنامه میتوانید فایل های برنامه مایکروسافت آفیس پورپوینت را به فرمت های مناسب جهت پخش در دستگاههای DVD Player تبدیل نمایید.
برخی از ویژگی های این برنامه: امکان ساخت منو برای DVD ، عدم تغییر فرمت های اصلی برنامه Powerpoint شامل حرکات متون و تصاویر و انیمشن های بکار گرفته در اسلاید ها ، پخش دقیق صداهای بکار گرفته شده دراسلاید ها و حرکات موجود در آن …
 


 




 

ایجاد عکس های ۳۶۰ درجه با ArcSoft Panorama Maker Pro v5.0.0.21

ArcSoft Panorama Maker مجموعه ای از عکس های افقی، عمودی و آجری را برای ساخت تصاویر Panorama – چشم انداز دار زیبا کنار هم قرار می دهد. این برنامه اتوماتیک عکس های شما را پردازش می کند. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا تصاویری را که از اطراف خود تهیه می کنید به صورت کامل و ۳۶۰ درجه در آورد. اگر شما بتوانید با دوربین عکاسی کار کنید آن گاه می توانید عکس های وسیع تماشایی بسازید. یافتن و انتخاب عکس های خوب آسان نیست فقط با یک کلیک، نرم افزار فوری تصاویر متفاوت را پیدا می کند و آن ها را انتخاب می کند. برنامه با فایل های تصویر RAW به وسیله Nikon ،Canon ،Adobe کار می کند. با این نرم افزار می توانید یک شغل پردرآمد داشته باشید. این نرم افزار گروهی از عکس های انتخاب شده را تحلیل می کند و آن ها را در کنار یکدیگر قرار می دهد. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و تنها با انتخاب عکس هایی که تهیه کرده اید و با صرف فقط چند ثانیه تصویر ۳۶۰ درجه ی خود را تهیه کنید. تصاویر افقی و یا عمودی گرفته شده شده توسط دوربین دیجیتالی و یا تصاویری را که از فیلم ها توسط نرم افزارهای مخصوص آن تهیه کرده اید را می توانید با این نرم افزار به صورت ۳۶۰ درجه در بیاورید. مرتب کردن و ویرایش عکس های حاصل، تغییر و ترکیب، اضافه کردن پدهای ترکیب، روشنی و رنگ زمینه از کارایی های این نرم افزار می باشد.
 

 
 

 

برای دانلود بیشتر فیلم ، نرم افزار و بازی ها به صفحه اصلی سایت دانلودها مراجعه کنید

www.Downloadha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد